Διαβάζω (δες
εδώ)
ότι σε πρόσφατη έκθεση του Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης
(ΟΟΣΑ) η χώρα μας κατατάσσετε στην 27η θέση από τις 30 χώρες-μέλη ως προς την
αποδοτικότητα του εκπαιδευτικού μας συστήματος. Συγκεκριμένα, η χώρα μας
σημείωσε αποδοτικότητα 60,04% μένοντας πίσω από χώρες όπως η Τουρκία, η
Πορτογαλία και η Ιταλία. Τα στοιχεία αφορούν έκθεση που διενεργήθηκε από την
GEMS education Solutions και αφορά την αποδοτικότητα του εκπαιδευτικού
συστήματος σε σχέση με τα χρήματα που διαθέτει η κάθε χώρα για την Παιδεία, το
μισθό των καθηγητών, αλλά και την αναλογία μαθητή-καθηγητή ανά τάξη.Χαμηλό σκορ
σημείωσαν όλες οι μεσογειακές χώρες στη βαθμίδα αποδοτικότητας, ενώ η έκθεση
παραθέτει παράλληλα και τις επιδόσεις των μαθητών στο διαγωνισμό PISA του 2012 (δες κι εδώ).Πρόκειται
για τρεις θεματικές μαθημάτων (μαθηματικά, κατανόηση κειμένου και φυσικές
επιστήμες) στις οποίες εξετάζονται 15χρονοι μαθητές από τις χώρες-μέλη του
ΟΟΣΑ. Σύμφωνα με το δημοσίευμα, η απόδοση των μαθητών της Ελλάδας ανάμεσα σε 65
χώρες έκανε βουτιά εκείνη τη χρονιά, πέφτοντας στη 42η θέση και στην 26η
ανάμεσα σε 30 χώρες-μέλη του ΟΟΣΑ έναντι της 25ης που κατείχε το 2009. Σιγά το
νέο να σχολιάσω. Τώρα θα μου πεις τι τα κουβεντιάζω όλα αυτά, όταν (δες εδώ)
στις φετεινές Πανελλαδικές υποψήφιος, ο οποίος έγραψε σχεδόν 0 στα 6 μαθήματα, αν και
τελευταίος, πέρασε στο τμήμα Ισπανικής Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών! Ο εν λόγω υποψήφιος είχε μέσο όρο στα 6 μαθήματα που εξετάστηκε, σύμφωνα με τα
στοιχεία του Υπουργείου Παιδείας, 0,53, ενώ σε Αρχαία και Ιστορία Κατεύθυνσης
έγραψε (!) 0. Ωστόσο, η
εισαγωγή του στο τμήμα ισπανικής γλώσσας πραγματοποιήθηκε λόγω της άριστης
επίδοσης (δες κι εδώ) του στο μάθημα της ισπανικής γλώσσας- κάτι είναι κι αυτό, δε λέω... Πάντως σύμφωνα με εγκύκλιο του υπ. παιδείας στο μέλλον θα μπορούσε να διδάξει και το μάθημα της Ιστορία στο γυμνάσιο!
A 1,000-Year-Old Seed Grows in Israel
Πριν από 2 ώρες
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου