Περί …βάσης του 10 και το ότι οι Πανελλαδικές εξετάσεις είναι διαγωνισμός κι όχι εξετάσεις προαγωγής ή εισαγωγής, το έχουμε ξαναγράψει. Αλλά το φετινό οξύμωρο εισαγωγής έστω κι ενός ή μιας με βαθμό 0,9, δεν το είχαμε φανταστεί! Κι όπως δηκτικά σχολιάζεται αλλού: «(…) Δηλαδή, αν ένας υποψήφιος, που ας πούμε ότι λέγεται Βαγγέλης, γράψει το όνομα του με μόνον ένα ορθογραφικό λάθος, π. χ. «Βαγγαίλης», μπορεί να σπουδάσει design στη μαγευτική Κοζάνη, που είναι και γενέτειρα της υπουργού Παιδείας. (Αν γράψει «Βαγγαίλοις», δυστυχώς δεν εισάγεται και πρέπει να προσπαθήσει πάλι του χρόνου...)».Μα το πρόβλημα δεν μπορεί πλέον να εντοπίζεται στο πόσο ή ποιοι έγραψαν πάνω ή κάτω από τη βάση (φέτος ο ένας στους τρεις υποψήφιους έγραψε κάτω από τη βάση και από αυτούς περίπου οι μισοί έδωσαν σχεδόν λευκή κόλλα, δες εδώ), αλλά το χάλι του εκπαιδευτικού μας συστήματος. Μήπως κάποιοι δεν έχουν αντιληφθεί ότι τα έρμα 12 χρόνια (με τα 9 υποχρεωτικής...) εκπαίδευσης τάχουμε για τις δυο βδομάδες των πανελλαδικών εξετάσεων! Τέτοιο εκπαιδευτικό σύστημα. Τώρα τι κι αν η υπουργός και ο υφυπουργός Παιδείας δήλωσαν ότι με αφορμή και τα φετινά αποτελέσματα, τον επόμενο κιόλας χρόνο θα γίνουν διορθωτικές παρεμβάσεις στο εξεταστικό σύστημα (κι όχι εκπαιδευτικής πολιτικής, όπως θα έπρεπε). Από το 1963 και δώθε τα ίδια και τα ίδια ακούω και προκοπή δε βλέπω…(Επί του παρόντος, μια ιδέα για να αποφεύγονται βαθμολογίες εισαγωγής περί ...την μονάδα, θα ήταν και ο περιορισμός των επιλογών, από κάποιες 10άδες, σε μια 10άδα ΑΕΙ και μια ΤΕΙ.)
27-8-2010 Τορπίλη στο μέλλον το 0,9 ...
27-8-2010 Τα «τούβλα» και τα θεμέλια
6-9-2010 Η υπουργός Αννα Διαμαντοπούλου και η δημόσια εκπαίδευση
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου