Τρίτη, 30 Μαρτίου 2010

CERN:Οι πρώτες συγκρούσεις σωματιδίων στα 7 TeV στον LHC

Ιστορική στιγμή της Φυσικής καθώς ο Μεγάλος Επιταχυντής Αδρονίων (LHC) στο CERN κατέρριψε αρχικά το ρεκόρ ενέργειας, όταν η ενέργεια των σωματιδίων στον επιταχυντή έφτασε τα 3,5 τρισεκατομμύρια ηλεκτρονιοβόλτ (TeV) και λίγο αργό-τερα σημειώθηκαν οι πρώτες συγκρούσεις σωματιδίων (πρωτονίων-πρωτονίων) σε ενέργεια 7 TeV (δείτε την προσομοίωση εδώ).Τα "γεγονότα" που προέκυψαν από τις συγκρούσεις καταγρά-φονται με επιτυχία και όπως δήλωσε ο Όλιβερ Μπουσμίλερ: «Είναι μια μεγάλη επιτυχία. Πηγαίνουμε εκεί όπου δεν έχει πάει κανείς ως τώρα. Ανοίξαμε νέο έδαφος για τη φυσική». Χιλιάδες φυσικοί σε ολόκληρο τον κόσμο περίμεναν το γεγονός αυτό, το οποίο ελπίζεται ότι θα επιτρέψει να βρεθεί το μποζόνιο του Χιγκς, το κομμάτι που λείπει από το παζλ της θεμελιώδους δομής της ύλης. Ο εντοπισμός μαζικών και εφήμερων υποατομικών σωματιδίων μπορεί επίσης να επιτρέψει να μάθουμε από τι αποτελείται η σκοτεινή ύλη που αντιπροσωπεύει το 22% του Σύμπαντος, έναντι μόνο 4% της ορατής ύλης που αποτελεί τα άστρα, τους πλανήτες και εμάς. Το υπόλοιπο 74% είναι η σκοτεινή ενέργεια ή η δύναμη με την οποία επεκτείνεται το Σύμπαν. Δείτε το πείραμα σε ζωντανή WebCam μετάδοση από το CERN και ακολουθήστε την εξέλιξη του πειράματος στο twitter/cern . Επίσης δείτε κι εδώ (κι εδώ).

"Ράδιο-Αρβύλα": πυρ ομαδόν κατά εγχώριων "βομβιστών"



Ο Αντώνης Κανάκης των "Ράδιο-Αρβύλα"- μπράβο του- λέει τα αυτονόητα για την εγχώρια "τρομοκρατία"! Πότε θα τα πουν άραγε οι ποικιλώνυμοι ραδιοTV-αναλυτές και οι λοιποί εμβριθείς, τρομάρα τους, της "προόδου" του αριστερού μαρασμού των ΜΜΕ; Καλά, για τους πολιτικούς δε λέω...Πάντα τα σύκα-σύκα τα λένε αλλιώς, και κουτοπόνηρες μπλα-μπλα-μπλα δηλώσεις κατά που φυσάει ο άνεμος ή σε ποια καρέκλα κάθονται...Ρεσιτάλ υποκρισίας.
Δες σχετικά: Εφυγαν από την Καμπούλ και σκοτώθηκαν στην Αθήνα, από βόμβα, Οικογενειακή τραγωδία από έκρηξη βόμβας στα Πατήσια , 15χρονος σε παγίδα θανάτου, Πυρήνες: «Δεν έχουμε σχέση με τη βόμβα», Οικογένεια Αφγανών μεταναστών, Χρυσοχοΐδης κατά δικαστών , αλλά και Το κροκοδείλιο μελόδραμα Χρυσοχοΐδη

Δευτέρα, 29 Μαρτίου 2010

Έρευνες για «ενδογήινη» ζωή

Οι αστρονόμοι σαρώνουν τους ουρανούς για να βρουν εξωγήινη ζωή, αλλά οι βιολόγοι στρέφουν πλέον πιο σοβαρά την προσοχή τους στην ενδογήινη ζωή, δηλαδή στο τεράστιο αθέατο σύμπαν των ζωντανών οργανισμών, που βρίσκονται «θαμμένοι» κάτω από την επιφάνεια της γης και των θαλασσών. Τώρα, σιγά-σιγά, γίνεται αντιληπτή στην επιστημονική κοινότητα η σημασία του γεγονότος ότι περίπου το ήμισυ όλων των ζωντανών οργανισμών του πλανήτη μας είναι κρυμμένο στο χώμα, στα βράχια, στο υπέδαφος, στους βυθούς και κάτω από αυτούς, στις λίμνες κλπ. Αυτή η υπόγεια βιόσφαιρα είναι ένας σκοτεινός κόσμος, όπου δεν φτάνει το φως του ήλιου. Μερικοί την αποκαλούν εύγλωττα «το υπόγειο της Γης». Όπως δήλωσε η μικροβιολόγος Κατρίνα Έντουαρντς του πανεπιστημίου της Νότιας Καλιφόρνιας, σε πρόσφατο συνέδριο της Αμερικανικής Γεωφυσικής Ένωσης, «η κατοικήσιμη ζώνη της Γης εκτείνεται σε βάθη εκατοντάδων ή και χιλιάδων μέτρων. Οι οργανισμοί που ζουν σε αυτό το περιβάλλον, συνολικά πιθανώς έχουν μια μάζα ισοδύναμη με αυτήν όλων των επιφανειακών κατοίκων της Γης και ίσως μας παρέχουν τα κλειδιά για την επίλυση σοβαρών περιβαλλοντικών, γεωργικών και βιομηχανικών προβλημάτων». Για το λόγο αυτό, όλο και περισσότεροι επιστήμονες ζητούν πλέον να δοθεί μεγαλύτερη έμφαση στην εξερεύνησης αυτής της υπόγειας ζωής, ενώ ορισμένοι –όπως ο διάσημος φυσικός Πολ Ντέηβις- εκτιμούν ότι ένα μέρος της ενδογήινης ζωής στην πραγματικότητα δεν είναι παρά εξωγήινη και μάλιστα μπορεί να στηρίζεται σε μια «εξωτική» βιοχημεία τελείως διαφορετική από αυτήν των υπόλοιπων καθαρά γήινων οργανισμών (δες κι εδώ). Όπως δήλωσε η Έντουαρντς, «η κατανόηση της υπόγειας βιόσφαιρας έχει άμεση σχέση με την προέλευση και την αναζήτηση της ζωής αλλού στο σύμπαν…Ο δικός μας (ενδογήινος) εσωτερικός χώρος είναι ένα φυσικό πεδίο δοκιμών για το εξωτερικό διάστημα». «Οι συνθήκες που επικρατούν κάτω από τους βυθούς των θαλασσών, μοιάζουν με εκείνες που ίσως υπήρξαν στην αρχέγονη Γη» (...)«Είναι πάρα πολύ πιθανό ότι αν ο Άρης φιλοξενεί ζωή, αυτή θα βρίσκεται σε μια βαθιά βιόσφαιρα, όπου οι θερμοκρασίες θα είναι αρκετά υψηλές για να επιτρέπουν την ύπαρξη υγρού νερού», εκτιμά ο γεωλόγος Τζον Πάρνελ του πανεπιστημίου του Αμπερντίν στη Σκωτία. Περισσότερα εδώ.

Πέμπτη, 25 Μαρτίου 2010

Το «Κρυφό Σχολειό» μην ήταν …νυχτερινό;

Τι Ιστορία διδάσκουμε στα σχολεία μας; Μια από τις τρέχουσες λαϊκές μυθοπλασίες είναι και αυτή του «Κρυφού Σχολειού», που υποτίθεται πως λειτουργούσε κρυφά και υπό καθεστώς απαγόρευσης στις περιοχές όπου κατοικούσαν Έλληνες, κατά τη διάρκεια της Τουρκοκρατίας. Κάτι το οποίο έχει αμφισβητηθεί  από νεώτερους ιστορικούς, μια και τα όποια ελληνικά σχολεία επί Τουρκοκρατίας δεν ήταν καθόλου κρυφά. «Είτε από αδιαφορία είτε ως αρχή, η Υψηλή Πύλη ποτέ δεν εναντιώθηκε στην αναγέννηση των γραμμάτων στην Ελλάδα» γράφει ο αυτόπτης και Δάσκαλος του Γένους Νεόφυτος Βάμβας. Και όπως υποστηρίζει ο Α. Πολίτης, καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Κρήτης: «Τα ελληνικά διδάσκονταν ελεύθερα επί Τουρκοκρατίας ήδη από τον 14ο αιώνα, οπότε οι Τούρκοι άρχισαν να ελέγχουν περιοχές με χριστιανικούς πληθυσμούς» (…) «Οι Τούρκοι, έχοντας οι ίδιοι ένα γραπτό ιερό κείμενο, το Κοράνι, ήξεραν καλά ότι χωρίς ιερά βιβλία δεν υπάρχει χριστιανική εκκλησία. Και γνωρίζουμε ότι αναγνώριζαν τον χριστιανισμό, όπως και τον εβραϊσμό ως θρησκεία κατώτερη μεν της μουσουλμανικής, αλλά νόμιμη. Άδεια απαιτείτο μόνο για την ανέγερση καινούργιων ναών και αυτό, μάλλον, για λόγους φορολόγησης.  Δεν ξέρουμε περίπτωση που να μη δόθηκε αυτή η άδεια. Αυτά πρακτικά σημαίνουν ότι δεν υπήρχε χωριό από τα βάθη της Ασίας έως τα Βαλκάνια, στο οποίο να μη βρίσκεται έστω ένας εγγράμματος άνθρωπος, ο παπάς, που να μπορεί να διαβάσει το Ευαγγέλιο και τα βιβλία της θείας λειτουργίας» (…) Ως προς τη διδασκαλία των ελληνικών, «δεν υπάρχει ούτε μία μαρτυρία που να λέει ότι εμποδιζόταν. Για την πρώιμη οθωμανική περίοδο ξέρουμε ότι υπήρχαν χιλιάδες άνθρωποι που γνώριζαν γράμματα. Αυτοί κάπου θα τα είχαν διδαχθεί. Και το ότι δεν διασώζονται πολλές πρώιμες πηγές οφείλεται στον τρόπο που οι άνθρωποι σημείωναν στα λεγόμενα παράφυλλα, δηλαδή στα άγραφα λευκά φύλλα των βιβλίων και σε οποιοδήποτε σημείο τους υπήρχε ελεύθερος χώρος όσα ήθελαν να διατηρήσουν στη μνήμη τους. Μπλοκάκι δεν υπήρχε. Τα παλιά βιβλία (κυρίως ευαγγέλια και λειτουργικά κείμενα) όμως φθείρονταν και αντικαθίσταντο. Και έτσι χάνονταν πολλές πληροφορίες για τη ζωή τους». Υπάρχουν, συνεχίζει ο Α. Πολίτης, «ατελείωτες μαρτυρίες για σχολεία και πληρωμές δασκάλων από την κοινότητα. Και καμία ότι κάποιος εμποδίστηκε να μάθει ελληνικά. Ειδικά από τα μέσα του 18ου αιώνα έχουμε σημαντική αύξηση του αριθμού των σχολείων. Είναι πολλά τα σχολεία που μνημονεύονται. Αντίθετα, πουθενά δεν μνημονεύεται ότι ένας παπάς διδάσκει κρυφά στο σπίτι του. Στο Λεξικό του Γεώργιου Κωνσταντίνου (α΄ έκδοση 1757, αναφέρεται η ύπαρξη 35 ανώτερων σχολείων σε 29 πόλεις, κάτι ανάλογο των σημερινών γυμνασίων, όπου δηλαδή υπάρχουν περισσότεροι του ενός δάσκαλοι. Για το Αϊβαλί ή Κυδωνίες έχουμε και τα σχέδια του σχολείου (1817) με αίθουσα διδασκαλίας, βιβλιοθήκη, δωμάτια για τους οικοτρόφους και παρεκκλήσι. Γιατί, βέβαια, η εκ παίδευση ήταν στενά συνδεδεμένη με τη θρησκευτική ζωή. Μετά το 1800 στα Γιάννενα αναφέρονται τρία σχολεία. Σε Αϊβαλί, Χίο και Σμύρνη τα σχολεία, πάλι, δεν ελέγχονταν από την Εκκλησία. Οι πλουσιότεροι του τόπου έφτιαχναν νέα σχολεία προκειμένου να εισαχθεί η νέα μόρφωση, κυρίως η πειραματική φυσική και τα μαθηματικά. Το 1820, πριν από την Επανάσταση, το Πατριαρχείο κατάφερε να τα διαλύσει (με διάφορους τρόπους: μετακαλούσε, ας πούμε, τους καθηγητές στην Κωνσταντινούπολη) γιατί διαφωνούσε με τους νεωτερισμούς των εκπαιδευτικών» (δες εδώ και εδώ). Με άλλα λόγια υπήρχαν σχολεία και δεν ήταν καθόλου κρυφά- άλλο αν για την "επίσημη" ίδρυση του σχολείου απαιτείτο το ανάλογο μπαξίση στον τοπικό Τούρκο διοικητή, και η μη καταβολή του οποίου είχε σαν αποτέλεσμα την εν κρυπτώ λειτουργία ("κρυφό") του σχολείου, ενώ απογορευόταν η ίδρυση ελληνικών τυπογραφίων. «Ήταν στη μέση της Σμύρνης, στη μέση της Πόλης. Το 1758 χτίστηκε ένα τεράστιο κτίριο στον Άθω. Στο περίφημο στις μέρες μας Βατοπέδι. Ο Κ. Θ. Δημαράς πρόλαβε και φωτογράφισε τα ελάχιστα ερείπια που είχαν απομείνει το 1930. Λέγεται μάλιστα ότι ταξίδεψε στο Άγιον Όρος ως θεοσεβούμενος και επέστρεψε άθεος!». Να συμπληρώσω, ρίξτε μια ματιά στο διαδικτυακό Ελληνομνήμωνα, για να πάρετε μια ιδέα για τα γραπτά κείμενα του νεοελληνικού Διαφωτισμού. Εντέλει τι δηλώνει το δημώδες «Φεγγαράκι μου λαμπρό, φέγγε μου να περπατώ,να πηγαίνω στο σκολειό, να μαθαίνω γράμματα, γράμματα σπουδάγματα του Θεού τα πράματα»; Νομίζω τίποτε περισσότερο από το ό,τι τα όποια σχολεία στοιχειώδους εκπαίδευσης, τα σχολεία των «ιερών γραμμάτων» ή «κοινά σχολεία», ήταν μάλλον νυχτερινά. Και γιατί όχι οι νάρθηκες των εκκλησιών να χρησίμευαν και ως σχολεία με πρωτοβουλία του παπα-δάσκαλου του χωριού με αμοιβή ένα αβγό ή "πινάκιο φακής"; Μια και η δουλειά στο χωράφι ή στο κοπάδι είχαν τότε προτεραιότητα – όπως ακριβώς συμβαίνει και σήμερα, τον καιρό της δημόσιας δωρεάν υποχρεωτικής εκπαίδευσης, που για πολλά παιδιά αγροτικών και ημιορεινών περιοχών ισχύει «πρώτα το χωράφι και το κοπάδι κι αν υπάρχει χρόνος …άντε και στο σχολείο». Τώρα αν αυτό το παραβλέπουμε, είναι άλλο …θέμα.

Επίσης: Κρυφό Σχολειό , 1821: Μια φορά κι έναν καιρό
30-3-2010 Το ιστορικό ψέμα και η ημιμαθής κοινωνία
5-2-2011 Το 1821 και η εθνική μας μούρλα!
26-3-2011 Η εθνική μυθολογία και η σημασία της 
12-12-2012 Δες και Γ. Κεκαυμένος, Το κρυφό σχολείο, Εναλλακτικές εκδόσεις, 2012
18-12-2012  Κρυφό σχολειό (βίντεο)

Τετάρτη, 24 Μαρτίου 2010

Εθνικοί θρίαμβοι ή "Λεφτά υπάρχουν" #3

Από τη στήλη "Ο τύπος των ήλων" της εφ. Ελευθεροτυπία: «Έπαιξαν πρώτοι το τρομώδες χαρτί της χρεωκοπίας (ομιλία του πρωθυπουργού στη Βουλή) για να περάσουν τα σκληρά μέτρα που είχαν αποφασίσει και να διασκε-δάσουν τις εντυπώσεις που θα προκαλούσε η κραυγαλέα υπαναχώρηση, το τεράστιο ψέμα τους, αλλά τώρα διαμαρτύρονται επειδή όλη η υφήλιος μιλάει για τον κίνδυνο να χρεωκοπήσει η Ελλάδα... Επαιξαν άτεχνα και ερασιτεχνικά το «κινέζικο χαρτί» κάνοντας τον έξυπνο απέναντι στους ατσίδες των αγορών, και είδαν τα spreads να εκτινάσσονται στα ουράνια... Βγήκαν στη γύρα για λεφτά παίζοντας το χαρτί της Ενωσιακής αλληλεγγύης, αλλά καθυστερούσαν τραγικά να πάρουν τα μέτρα που απαιτούσαν οι αγορές και οι Βρυξέλλες. Οταν τα πήραν, τα spreads είχαν φτάσει στη στρατόσφαιρα... Μετά έπαιξαν το χαρτί της αξιόπιστης και ισχυρής Ελλάδος, σε νέα εκδοχή, ποντάροντας στα ταξίδια και τις διεθνείς επαφές του πρωθυπουργού. Εισέπραξαν από παντού... πολιτική στήριξη, δηλαδή λόγια παρηγοριάς, αλλά τα spreads το βιολί τους. Εφτασαν μάλιστα στο σημείο να καλλιεργήσουν τον μύθο του σοβαρού εταίρου και συμμάχου που τεχνουργεί μια νέα οικονομική αρχιτεκτονική, παρέα με τους... άλλους ισχυρούς της γης... Εν τω μεταξύ έθεσαν σε κυκλοφορία μια καινούργια ευφυή ιδέα, τον δανεισμό από το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο. Τότε ήταν που... τρόμαξαν οι αγορές, και τα spreads δεν έλεγαν να κατέβουν από την ουράνια κλίμακα στην οποία είχαν σκαρφαλώσει. Για να το εμπεδώσει μάλιστα η υφήλιος, ο πρωθυπουργός επισκέφθηκε τη ναυαγισμένη Ουγγαρία, την αιχμάλωτη του ΔΝΤ, όπου ευημερούν οι δείκτες και πένεται ο κόσμος. Αλλά τώρα... διαμαρτύρονται επειδή όλοι μιλάνε για την πιθανότητα να πέσει η χώρα στην τεφρή αγκαλιά του περιώνυμου Ταμείου... Σοβαροί άνθρωποι οι κυβερνώντες. Με σχέδιο και εναλλακτικές προτάσεις. Και προπάντων με υπευθυνότητα και ευαισθησίες που αρμόζουν σ' ένα σοσιαλιστικό κόμμα.»

Τετάρτη, 17 Μαρτίου 2010

«Αριστεία και Καινοτομία στην Εκπαίδευση 2010» και ο «Ικαρομένιππος» του 3ου ΓΕΛ Μυτιλήνης

Δέκα μαθητές της Β΄ Λυκείου του 3ου ΓΕΛ Μυτιλήνης κατα-σκευάζουν ένα μίνι δορυφόρο στο μέγεθος ενός κουτιού αναψυκτι-κού των 350 mL, τον οποίο θα εκτοξεύσουν με πύραυλο το ερχόμενο καλοκαίρι από τη βάση του ΝΑΤΟ στη Νορβηγία, για να μετρήσει... ίχνη ζωής στο πλαίσιο του European CanSat competition του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Διαστήματος (ESA). Οι μαθητές, που έχουν τη στήριξη του τμήματος Περιβάλλοντος του Πανεπιστημίου Αιγαίου και του Δήμου Μυτιλήνης που θα συνδράμει στα έξοδα, έχουν δώσει στην προσπάθειά τους την κωδική ονομασία «Ικαρομένιππος», του πρώτου ήρωα επιστημονικής φαντασίας (160 μ.Χ.) του σοφιστή Λουκιανού. Όπως εξήγησε ο καθηγητής φυσικής του σχολείου Γ. Κοντέλλης (δες εδώ), που πρόσφατα εκπροσώπησε το σχολείο στην εισαγωγική ημερίδα του Τεχνικού Κέντρου της ESA (ESTEC) στην Ολλανδία: «Ο μίνι δορυφόρος που κατασκευάζει η ομάδα μας θα εκτοξευτεί με πύραυλο «Ιντρούντερ» σε απόσταση 1000 μέτρων από τη Γη .Θα επιτύχει τον σκοπό του αν δεν διαλυθεί και μας στείλει, καθώς θα κατεβαίνει προς το έδαφος, ελεγχόμενος με ειδικό αλεξίπτωτο, πραγματικές τιμές πίεσης, θερμοκρασίας, υγρασίας, διοξειδίου του άνθρακα, μεθανίου σαν να αναζητούσε δηλαδή ενδείξεις ζωής στην ατμόσφαιρα ενός άγνωστου πλανήτη». To 3ο ΓΕΛ Μυτιλήνης είναι ένα από τα 11 σχολεία που προκρίθηκαν στην τελική φάση του διαγωνισμού (δες εδώ). Επ΄ευκαιρία, ο Γ. Κοντέλλης είναι μεταξύ αυτών που πήραν «Αναμνηστικό Συμμετοχής»(!) το προηγούμενο Σάββατο στην εκδήλωση «Αριστεία και Καινοτομία στην Εκπαίδευση 2010» στο Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού (και πιστεύω κι ένας από τους λοιδορούμενους από τη μερίδα των εισβαλλόντων, αλλά και των αντιδρώντων σε κάθε τι που ξεφεύγει από την "αγωνιστική" τους πεπατημένη …).

Σάββατο, 13 Μαρτίου 2010

«Αριστεία και Καινοτομία στην Εκπαίδευση 2010»





Ψιλοχαμός σήμερα, 13 Mαρτίου 2010, κατά την έναρξη της εκδήλωσης «Αριστεία και Καινοτομία στην Εκπαίδευση 2010» στο Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού. Διαδηλωτές ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί (απλήρωτοι από καιρό…δες κι εδώ) εισέβαλαν στο αμφιθέατρο με άγριες λεκτικές διαθέσεις για την υπουργό Παιδείας (δες κι εδώ). Η εκδήλωση διακόπηκε προσωρινά, για να συνεχιστεί και να λήξει ομαλά. Να μείνω στα θετικά, όπως είναι το μήνυμα του Πρωθυπουργού και εντυπωσιακές παρουσιάσεις - οκτώ είδα, τη μια καλύτερη από την άλλη. Η «Αριστεία και Καινοτομία στην Εκπαίδευση» είναι μια νέα δράση του Υπουργείου Παιδείας και έχει ως σκοπό να αναδεικνύει και να παρουσιάζει τα πλέον καινοτόμα σχέδια και δραστηριότητες που εφαρμόζουν στην τάξη οι εκπαιδευτικοί της χώρας μας (δες κι εδώ). Φέτος δήλωσαν συμμετοχή στη δράση 300 και πλέον εκπαιδευτικοί (δες εδώ), οι οποίοι πειραματίστηκαν, καινοτόμησαν και κατέκτησαν πανελλήνιες και ευρωπαϊκές πρωτιές ή βραβεύτηκαν από διεθνείς οργανισμούς την τελευταία πενταετία. Από αυτούς οι 95 (85 έργα) πήραν σήμερα «Αναμνηστικό Συμμετοχής», ούτε καν έπαινο ή εύφημο μνεία, μήτε υπουργική υπογραφή στο «Αναμνηστικό» - τσάμπα ο σαματάς και τα "κοσμιτικά επίθετα" από κάποιους… Κι όλα αυτά με την επιγραφή ΕΣΠΑ 2007-2013 να γεμίζει την οθόνη του αμφιθεάτρου- μα την αλήθεια, κάτι δε μου πάει καλά με αυτή τη νέα, καινοτόμο δράση, όχι πάντως ότι δεν είναι προς τη θετική κατεύθυνση ή ότι δεν είναι αναγκαία (δες κι εδώ). Φάνηκε για πολλοστή φορά ότι πολλοί Έλληνες εκπαιδευτικοί, έστω και μόνοι, πανταχόθεν βαλλόμενοι, αβοήθητοι από την πολιτεία, υπαμειβόμενοι, βάζουν πλάτη για να πάει μπροστά η ελληνική παιδεία .Ξεπερνώντας «εμπόδια» υπηρεσιακά (μην και φάνε στο τέλος και …καμιά ΕΔΕ), συντεχνιακά τύπου «έλα τώρα, μη χαλάς την πιάτσα», πολιτικής μυωπίας «άστα να πάνε» κι «έχει ο καιρός γυρίσματα», τον "Υπνο του Μαρουσιού" κτλ. Και οι 85 και οι 300 και πλέον και όλοι οι άλλοι που μπορεί να μη δήλωσαν συμμετοχή ή να έτυχαν κάποιας διάκρισης, αλλά καινοτομούν στην τάξη (με την όποια σημασία αυτής της λέξης) είναι άξιοι συγχαρητηρίων. Tην εκδήλωση, πλην των συμμετεχόντων, των φιλικών τους προσώπων και των διαδηλωτών, ελάχιστοι τίμησαν – ή τουλάχιστον είχαν την περιέργεια για αυτή– λ.χ. στελέχοι της εκπαίδευσης(!) ή οι εν Αθήναις κατοικοεδρεύοντες εκπαιδευτικοί, παρεκτός κι αν παρακολουθούσαν την εκδήλωση μέσω του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου vod.sch.gr/ ... Να μη το ξεχάσω, μεταξύ των βραβευθέντων ήταν και η δασκάλα Χαρά Νικοπούλου, που διδάσκει στο μειονοτικό Δημοτικό Σχολείο του Μεγάλου Δερείου και δέχεται τις "απειλές" των μηχανισμών του τουρκικού προξενείου Κομοτηνής και άλλων τινών (δες κι εδώ)...

15-3-2010 Δες κι αυτό... Αριστεία & Καινοτομία στην εκπαίδευση
27-3-2010 Μπράβο στην Ελληνίδα δασκάλα
29-3-2010
κι εδώ
29-3-2010 ΥΠΔΒΜ&Θ: 1, 4 εκατ. ευρώ για την "αριστεία στην Π&Δ Εκπαίδευση" - και τόλεγα ότι κάτι δε μου πάει καλά με αυτή τη νέα, καινοτόμο δράση...
7-5-2010 Δείτε τα έργα που υποβλήθηκαν

Τετάρτη, 10 Μαρτίου 2010

«Λεφτά υπάρχουν» ή πώς μας τα πήρε η Goldman Sachs



Να πιστέψω τα όσα λέει ο Alex Jones; (Who is who, εδώ). Γιατί όχι; Σε παλαιότερο post ένα 47λεπτο βιντεάκι δείχνει πώς οι τραπεζίτες ''δημιουργούν'' χρήμα από το τίποτα κι έχουν στο ''χέρι'' τις κυβερνήσεις... Ήταν προμελετημένη κατάρρευση (;) της Ελλάδας; Αν ναι, τι να πω για τους εκάστοτε κυβερνώντες και τα συμπράττοντα με αυτούς έντυπα και ηλεκτρονικά ΜΜΕ (σχετικό παράδειγμα εδώ) με όσα μας σερβίρουν; Και για τα όσα ο Alex Jones ισχυρίζεται για τον "νομπελίστα" Al Gore, ηλίου φαεινότερον...

Τρίτη, 9 Μαρτίου 2010

Προβλέπονται οι σεισμοί;



Σεισμικές δονήσεις 4 και 4,3 Ρίχτερ σήμερα τα ξημερώματα στη θαλάσσια περιοχή μεταξύ Εύβοιας και Σκοπέλου (δες εδώ) και των σεισμολόγων on ΤV προβλέψεις... Ίδωμεν. Εν τω μεταξύ σε σωρούς από πέτρες, χώμα και ξύλα έχουν μετατραπεί τουλάχιστον έξι χωριά της τουρκικής επαρχίας Ελαζίγκ, ανατολικά της Αγκυρας, μετά τον χθεσινό σεισμό μεγέθους 5,9 Pίχτερ, που χτύπησε τα θύματά του μέσα στη νύχτα (4.32 το πρωί τοπική ώρα) και πυροδότησε άλλες τουλάχιστον 40 μετασεισμικές δονήσεις, με την ισχυρότερη να φθάνει τα 5,5 Ρίχτερ.Ο πανικός κυριάρχησε από την πρώτη στιγμή, τόσο στην επαρχία Ελαζίγκ όσο και στις γειτονικές επαρχίες Τουντσελί, Μπινγκόλ και Ντιγιαρμπακίρ, όπου η πρώτη δόνηση έγινε ιδιαίτερα αισθητή και ανάγκασε τους κατοίκους να περάσουν τη νύχτα στους δρόμους(δες εδώ). Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσαν το μεσημέρι τοπικοί αξιωματούχοι και επιβεβαίωσε το απόγευμα ο αντιπρόεδρος Κεμίλ Κιτσέκ, οι νεκροί είναι τουλάχιστον 57 και οι τραυματίες περίπου 100.

10-3-2010 Τούρκοι και ξένοι σεισμολόγοι συμφωνούν πως η Κωνσταντινούπολη τα επόμενα δέκα χρόνια θα ζει με την απειλή ενός ή περισσοτέρων σεισμών 12-3-2010 Σεισμός 4,6 Ρίχτερ στο θαλάσσιο χώρο ΝΑ του Ακρωτηρίου Μαλέα

Τετάρτη, 3 Μαρτίου 2010

«Λεφτά υπάρχουν» …στις τσέπες σας!



Σκέψου σαν Ολλανδός, «λεφτά υπάρχουν», αλλά … εμείς χρωστάμε το 14ο μισθό! Γιατί καθώς λέει και ο Πρωθυπουργός «Πρέπει να εφαρμόσουμε κάθε δέσμευσή μας» (δες εδώ) τουτέστιν, μεταξύ των άλλων, περικοπή κατά 30% των επιδομάτων Χριστουγέννων, Πάσχα και αδειών, περικοπή κατά συνολικά 12% των πάσης φύσεως επιδομάτων και αποζημιώσεων των υπαλλήλων με σχέση δημοσίου ή ιδιωτικού δικαίου, του δημοσίου, των ΟΤΑ και των υπολοίπων ΝΠΔΔ, συμπεριλαμβανομένων(!) της Βουλής. Και καθώς διαβάζω, τα ίδια μέτρα είχε εξαγγείλει ο Καραμανλής στη ΔΕΘ, τον περασμένο Σεπτέμβριο (δες εδώ), και έκατσε κι «έχασε» τις εκλογές με διαφορά…Χα! (Να δούμε τώρα ποιος θα γελάσει, κι αν θα γελάσει ή θα κλάψει, τελευταίος.)

7-3-2010 "Λεφτά υπάρχουν" 10-3-2010 "Λεφτά υπάρχουν» ή πώς μας τα πήρε η Goldman Sachs "

Related Posts with Thumbnails