Δευτέρα 9 Απριλίου 2012

Περί των αιτίων(;) του γερμανικού ιμπεριαλισμού


Κυριολεκτικά τα έχω μπλέξει.Ποιος πότε ομιλεί την αλήθεια...πότε είναι έτσι πότε αλλιώς...πότε, αν μη τι άλλο, είναι απλά θεωρίες συνομωσίας...Αν κι εδώ που τα λέμε δεν έχω επαρκείς λόγους να μην πιστέψω τα όσα στο βίντεο ισχυρίζεται Δρ Matthias Rath - ο οποίος είναι και (εναλλακτικός) γιατρός και ερευνητής και πετυχημένος επιχειρηματίας συμπληρωμάτων διατροφής- περί του "καρτέλ της φαρμακευτικής βιομηχανίας", αλλά, ρε παιδί μου, αμφιλεγόμενα όλα μου μοιάζουν - λες και ο Μ. Αλέξανδρος ξεκίνησε την κοσμοκρατορία του απλά και μόνο ως υποχείριο ...του Ασκληπιού.Από την άλλη, μια αναζήτηση στο Διδίκτυο για τις εναλλακτικές μεθόδους του Δρ Matthias Rath, κάπου στο βάθος μου φέρνουν αναμνήσεις από το "θαυματουργό νερό του Καματερού"... Βέβαια δε βάζω και το χέρι μου στο Ευαγγέλιο...
via Roula

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails