Ο Timo Kärkkäinen, εκπαιδευτικός στο Normal Lyceum of Helsinki στο Σεμινάριο με θέμα: «Στον Αστερισμό του PISA: Οι φυσικές επιστήμες στο ελληνικό και το φινλανδικό σχολείο. Μια κριτική και συγκριτική θεώρηση», που έγινε το Σάββατο 24 Μαΐου 2008 στο Ίδρυμα Ευγενίδου, με έμφαση, μεταξύ άλλων, δήλωσε ότι η μετωπική διδασκαλία με κέντρο τον καθηγητή είναι το σύνηθες στο φινλανδικό σχολείο (…) Κάτι που υποστηρίζει και η Γαλλίδα εκπαιδευτικός και δημοσιογράφος Natacha Polony με το βιβλίο της «Τα χαμένα παιδιά μας», που βάλλει εναντίον όσων θέλουν τον μαθητή και όχι τον καθηγητή στο κέντρο του μαθήματος. Η Polony θέλει τον εκπαιδευτικό να ξεχειλίζει από κύρος, όταν αποδεικνύει ένα θεώρημα στον πίνακα ή όταν διδάσκει μια σελίδα αρχαίου κειμένου και επιμένει ότι από τις νέες προτεινόμενες μεθόδους (κονστρουκτιβισμός, πολιτικοκοινωνικές θεωρίες κλπ.), τις απομακρυσμένες από το παλιό πρότυπο του καθηγητή-παντογνώστη, χαμένοι βγαίνουν τα παιδιά των πιο αδύνατων οικονομικά τάξεων, αφού οι πλούσιοι έχουν πάντα τον τρόπο να εμφανίζονται όσο τους χρειάζεται μελετημένοι και καλλιεργημένοι... «Αντί να τραβήξουμε όλους τους μαθητές προς τις γνώσεις που αυτό δίνει φέρνουμε το σχολείο στον μικρότερο κοινό παρονομαστή».
Πηγή: O ίδιος (αυτόπτης και αυτίκοος μάρτυς) & http://tovima.dolnet.gr/print_article.php?e=B&f=15367&m=H06&aa=1
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου