Δευτέρα 26 Μαΐου 2008

Νόμπελ Ειρήνης σε δύο Έλληνες επιστήμονες

Ο καθηγητής Χρήστος Ζερεφός, πρόεδρος του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών και τακτικό μέλος της Ακαδημίας Αθηνών, και ο καθηγητής Αλκιβιάδης Μπάης είναι εδώ και λίγες ημέρες κάτοχοι του βραβείου Νομπέλ Ειρήνης - το βραβείο το «μοιράζονται» με άλλους 45 διακεκριμένους επιστήμονες από όλο τον κόσμο! Πώς προέκυψε;
Ως γνωστόν, η Διακυβερνητική Επιτροπή για την Κλιματική Αλλαγή (IPCC) των Ηνωμένων Εθνών βραβεύθηκε, μαζί με τον πρώην αντιπρόεδρο των ΗΠΑ Αλ Γκορ, με το Νομπέλ Ειρήνης 2007. Ο πρόεδρος του IPCC δρ Ρ. Πασαούρι

αποφάσισε να «διανείμει» τη διάκριση στους επιστήμονες που περισσότερο από οποιονδήποτε άλλον οδήγησαν στην απονομή του βραβείου στην Επιτροπή.
«Μου έκαναν την τιμή να με συγκαταλέξουν στους τιμώμενους και προ δέκα ημερών έφθασε στο σπίτι μου το Δίπλωμα Συμμετοχής στο Νομπέλ Ειρήνης 2007», λέει ο καθηγητής Ζερεφός, επιστημονικές εργασίες του οποίου έχουν συμπεριληφθεί σε όλες τις εκθέσεις του IPCC. «Η χαρά μου είναι διπλή γιατί ο πολύ στενός μου συνεργάτης στο Εργαστήριο Φυσικής της Ατμόσφαιρας Αλκιβιάδης Μπάης βραβεύεται μαζί μου», συμπληρώνει. Σημειώνεται ότι σε άλλες χώρες έγιναν ειδικές εκδηλώσεις για την ανακοίνωση της απονομής του βραβείου Νομπέλ (έστω και κατά το 1/45 αυτού) στους επιστή-μονες που επέλεξε η IPCC. Εδώ παρολίγον να μην το μάθουμε (...)


Περισσότερα http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_2_21/05/2008_270686
ΝΕΟ! posted 6 Ιουνίου 2008 Η άλλη άποψη :
http://greekuniversityreform.wordpress.com/2008/06/04/nobelistes/
http://greekuniversityreform.wordpress.com/2008/05/28/nobe/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails