Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου 2008

Περί αγγέλων φυλάκων και ...Αμερικανών

Όταν ήμουν μικρός-μικρός ο μάννα μου συνήθιζε να μου λέει ότι ''με φυλάει ένα αγγελάκι''. Και τότε σκεπτόμουν, γιατί εγώ δεν το βλέπω (έλα, ντε;), κι από την άλλη αν υπάρχει ένα αγγελάκι- φύλακας για κάθε παιδάκι ''που βρίσκονται όλα αυτά;'' ή το αυθόρμητο ερώτημα ''μα, πόσα πολλά αγγελάκια έχει ο Θεός;'' Όμως, φαίνεται ότι παρόμοια ερωτήματα ή αμφιβολίες δεν έχει το 55% των ενήλικων Αμερικανών, που ο καθένας τους πιστεύει ότι τον προστατεύει ένας φύλακας-άγγελος σε περίπτωση ατυχήματος, σύμφωνα με έρευνα του Ινστιτούτου Θρησκευτικών Μελετών Μπέιλορ του Πανεπιστημίου Μπέιλορ του Τέξας. «Ξαφνιάστηκα πολύ. Το να ανακαλύψω ότι οι μισοί Αμερικανοί πιστεύουν κάτι τέτοιο, ήταν σοκ, δεν το περίμενα», δήλωσε ο Κρίστοφερ Μπέιντερ, ένας από τους ερευνητές. Το ίδιο κι εγώ…και λέω, λες το αναμενόμενο ''σωματίδιο του Θεού'' (μποζόνιο Higgs) νάχει κι αυτό τον…φύλακα-άγγελό του;

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

hydrochlorothiazide 12.5 mg is used to treat edema caused by various medical problems, including heart, kidney, and liver disease and to treat edema caused by using certain medications including estrogen and corticosteroids.

Related Posts with Thumbnails