

Ανεξάρτητα από τα παραπάνω, αξίζει να ρίξετε μια ματιά στα σχόλια των αναγνωστών της εφημερίδας ( forum '' Οι απόψεις σας ''), στα οποία αφενός παρατηρώ τη γνώμη όσων έχουν επαφή ή (τη σχετική) γνώση για το επίμαχο πείραμα του CERN κι όλων των άλλων, των οποίων η α-γνώση θα ξανάριχνε σήμερα τον Giordano Bruno στην πυρά! Και διερωτώμαι, για ποιο λόγο άραγε, στο μάθημα Φυσικής Γενικής Παιδείας της Γ΄ τάξης του Γεν. Λυκείου δεν περιλαμβάνεται στη "διδακτέα-εξεταστέα ύλη" η Ενότητα 3.2 '' Τα στοιχειώδη σωματίδια''; Στο άσχετο, λέω τώρα, τι χρειάζεται να γνωρίζει ο μαθητής –απόφοιτος του λυκείου ότι υπάρχουν λεπτόνια και αδρόνια και quarks, είτε τι θα συμβεί κατά τη σύγκρουση ηλεκτρονίου – ποζιτρονίου, αφού δεν υπάρχουν … Ασκήσεις (προς επίλυση εντός κι ...εκτός σχολείου)! Αλήθεια, ποιος και πότε θα …ανασυγκροτήσει το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (…τίποτε το προσωπικό), σύμφωνα με παλαιότερες και νεότερες εξαγγελίες των εκάστοτε Υπουργών Παιδείας;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου