Τετάρτη 12 Ιανουαρίου 2011

Ρίτσαρντ Γουόλφ vs ΓΑΠ, αλλά «λεφτά υπάρχουν»



Απλά μαθήματα πολιτικής οικονομίας από τον μαρξιστή οικονομολόγο Richard D.Wolff  για την οικονομία των ΗΠΑ, και κατά συνεκδοχή για την παρούσα κατάσταση της οικονομίας της Ελλάδας (από το λεπτό 9.10 στο βίντεο).O Richard  Wolff υπήρξε καθηγητής και του ΓΑΠ, όταν αυτός ήταν όταν φοιτητής στο University of Massachusetts Amherst! Αλλά όπως αποδεικνύεται, ο ΓΑΠ - όπως όλοι οι καλοί γόνοι "ολίγιστοι" και μη - παιδί της αποστήθισης υπήρξε, μια και το «μάθημα» το είπε «απέξω» προεκλογικά (τότε που …έδινε Πανελλαδικές) με το διαβόητο «Λεφτά υπάρχουν», αλλά κώλωσε από το πρώτο εξάμηνο της πρωθυπουργίας του… Θα μου πεις «κι εγώ τι φταίω;». Έλα μου ντε, μην και φταίω εγώ που εσύ έβλεπες/βλέπεις(;) το "Δελτίο των οκτώ" και τις άλλες τηλεοπτικές συζητήσεις στο MEGA;Εξάλλου, όπως ο αποκαλυπτικός Richard  Wolff λέει, o λαός (και οι επιχειρήσεις και οι πλούσιοι) θέλουν την κυβέρνηση να τους ωφελεί και να μη τους φορολογεί (…) και οι πολιτικοί (οι κυβερνήσεις) χρειάζονται από τους πλούσιους και τις επιχειρήσεις τα λεφτά για την πολιτική τους δράση και από το λαό τις ψήφους… Kαι η (μόνη) λύση, «δώσε και στις δυο πλευρές αυτό που θέλουν, μη φορολογείς κανέναν και λύσε το πρόβλημα με δανεισμό…». Λες να κατάλαβα για ποιο λόγο κι εγώ …έβλεπα MEGA; Στην υγειά μας! Το ΔΝΤ είναι εδώ, κραταιό...
via: http://jungle-report.blogspot.com/2011/01/o-r-wolff.html όπου και σχετικά σχόλια
14-1-2011 Δριμεία κριτική με σύμμαχο... τον Γκόρντον Μπράουν
14-1-2011 Υπήρχε άλλος δρόμος
23-1-2011 Ποιος φτιάχνει, αλήθεια, τα μνημόνια;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails