Όσο και αν φαίνεται παράδοξο, ο Dan Cobley, διευθυντής μάρκετινγκ της Google, σε αυτή του τη διάλεξη (TED Talks 2010) με τίτλο: «Τι με δίδαξε η φυσική για το μάρκετινγκ» ταιριάζει τα (φαινομενικά) αταίριαστα!...Χρησιμοποιώντας το δεύτερο νόμο του Νεύτωνα, την αρχή της αβεβαιότητας του Χάιζενμπεργκ, την επιστημονική μέθοδο (1) και το δεύτερο νόμο της Θερμοδυναμικής, εξηγεί τις βασικές αρχές του branding, δηλαδή, της διαχείρισης της εμπορικής ταυτότητας ή σήματος (brand) με σκοπό να διαμορφώσει μία συγκεκριμένη ταυτότητα για ένα προϊόν ή μια υπηρεσία ώστε αυτό να διαφοροποιηθεί από τα υπόλοιπα (συναφή) προϊόντα (δες εδώ). (Ο όρος brand προέρχεται από την αμερικανική δύση, όπου οι κτηνοτρόφοι χρησιμοποιούσαν μια πυρακτωμένη σιδερένια σφραγίδα, branding iron, για να αποτυπώνουν στο δέρμα των ζωών τους το σήμα τους.) Αμ’ πάντοτε έλεγα ότι η φυσική είναι (και) πολιτιστικό αγαθό!
Errata: Ο ομιλητής διατυπώνει ορθά το δεύτερο νόμο του Νεύτωνα, " η δύναμη ισούται με τη μάζα επί την επιτάχυνση" και όχι με "τον όγκο επί την επιτάχυνση" που αναγράφεται στον ελληνικό υπότιτλο.
via http://amfipolis.blogspot.com/2011/01/blog-post_8350.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου