Αντιγράφω από τους Αδιάβροχους: "Αυτός ο -της κοινής παιδείας μετέχων- δεν απείχε από τις εκλογές. Έβαλε τη ρόμπα του, φόρεσε το φέσι του και το 'ριξε δαγκωτό. Προς αποφυγήν παρεξηγήσεων. Δεν είναι εκλογικό τμήμα στην Καμπούλ, στην πάλαι ποτέ Ελλάδα ψήφισε ο κύριος" . Και σχολιάζω: Δε λέω ρε παιδί μου, καλοί και χρήσιμοι μπορεί νάναι οι μετανάστες και οι λαθρομετανάστες, οι εκ του Κατάρ επενδυτές, οι συμπατριώτες της COSCO, "όπου γη και πατρίς" -που λέμε κι εμείς οι πέριξ της Ομόνοιας- αλλά όχι και με ένδυμα ...Καμπούλ να παριστάνουν τους Αθηναίους δημότες-ψηφοφόρους (μη πω ποιανού υποψηφίου...). Ας έριχναν μαζί με το προ-σταυρωμένο ψηφοδέλτιο και κάτι τις παραλλαγής επάνω τους, αν είχαν βέβαια... Δε τους το ΄παν; Δεν ξέρουν οι καθοδηγητές ότι εκεί στην Αμερική, οι Ελληνοαμερικανοί δε φορούν φουστανέλα στις εκλογές; Και κάπου αλλού διαβάζω (δες εδώ) ότι πρέπει να πω όχι στην αδιαφορία και να πω ναι, δηλαδή να ψηφίσω το ...πρόγραμμα αλληλεγγύης (;) υποψήφιου για το Δήμο Αθηναίων:" 30% των οργανικών αποβλήτων στα απορρίμματα, διάθεση τους σε πρωτοβουλίες σίτισης και κοινωνικής αλληλεγγύης με συνέπεια άμεση μείωση του όγκου και του κόστους των απορριμμάτων και ενίσχυση του κοινωνικού έργου του δήμου (σε συνεργασία με χονδρεμπόρους και σουπερμάρκετ)". Έλεος George, όχι άλλα "σκουπίδια".
12-11-2010 Βέροια: ‘Οι αυθόρμητοι ψηφοφόροι’
12-11-2010 Άγιος Παντελεήμονας και «Χρυσή Αυγή» (...)"Η Αθήνα μετατρέπεται σε μια ατύπως διχοτομημένη πόλη. Το ιστορικό κέντρο έχει γκετοποιηθεί και η εγκληματικότητα έχει εκτοξευθεί. Είναι πολιτικά ανήθικο εύποροι αριστεροί και φιλελεύθεροι αστοί από απόσταση ασφαλείας να κουνάνε το δάκτυλο και να παραδίδουν αντιρατσιστικά μαθήματα στους ντόπιους, που βιώνουν ένα πρόβλημα το οποίο τείνει να προσλάβει διαστάσεις εφιάλτη. Είναι ανέξοδο και εύκολο να πουλάς ανθρωπισμό, όταν δεν συγχρωτίζεσαι με λαθρομετανάστες, όταν δεν κατοικείς στις ίδιες γειτονιές, δεν στέλνεις τα παιδιά σου στα ίδια σχολεία, δεν χρησιμοποιείς καν τα δημόσια νοσοκομεία και βεβαίως δεν ανταγωνίζεσαι για τις ίδιες θέσεις εργασίας. Συνήθως, η μόνη σχέση που έχουν όλοι αυτοί με τους λαθρομετανάστες είναι ότι τους χρησιμοποιούν ως υπηρετικό προσωπικό."
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
3 σχόλια:
Οι Έλληνες δεν φορούν φουστανέλλα ούτε στην Ελλάδα, ούτε πουθενά αλλού ούτε και επί τουρκοκρατίας φορούσαν όλοι. Στις συνεδριάσεις της Εθνικής Συνέλευσης στην Τροιζήνα παρατηρεί ο Δραγούμης "ότι οι πληρεξούσιοι φορούσαν φουστανέλλας, ράσα, φράγκικα, κάνδυας ασιατικούς, βράκας και αρνακίδας [= δέρμα αρνιού] ή καπότας"
Και ο Σούτσος παρατηρεί:
Στάσου και συ! αναχωρείς; δεν με ακούεις; στάσου• ολίγους λόγους θα
σε πω για τα φορέματα σου. Γάλλος, Γραικός, Οθωμανός, Έλλην,
Ρωμαίος είσαι; μ' αλλόκοτα ενδύματα στους δρόμους τι κινείσαι; φορείς
στο σπήτι τίβενον, Ρωμαϊκήν χλαμύδα, με γούναν Ασιατικήν πολ-
λαίς φοραίς σε ίδα. σαν Τούρκος το κεφάλι σου το έχεις ξυρισμένο,/
και με μπαρμπέταις Γαλλικαίς το έχεις στολισμένον με λαιμοδέτι θω-
ριακό το κούτελο σου δένεις,! εις σώβρακο δεκάπηχιν ολόκληρος εμ-
βαίνεις και κρυφτείς σ' αντερί φαρδή το τρίπηχο κορμί σου ή Τουρκικά,
ή Φράγκικα, ή Γραικικά ενδύσου. αν ήσουν σωστός Έλληνας
πράγμα κακόν δεν ήτον! Γάλλος μισός, Γραικός μισός, Οθωμανός εν
τρίτον, Ρωμανός ένα τέταρτον είν' εντροπή να ήσαιί κοσμοπολίτης μ '
έγινες; ωσάν τους άλλους ζήσε!
http://helios-eie.ekt.gr/EIE/bitstream/10442/8441/1/INR_Droulia_99_01.pdf
Οι καιροί αλλάζουν και οι κλιματικές αλλαγές αργά ή γρήγορα θα επιβάλουν τη δικιά τους μόδα (=αραβική κελεμπία;)
Αγαπητέ justme εξαίρετος ο σύνδεσμος που παραπέμπεις!
Και μια που το έφερε η συζήτηση (αν και αλλoύ στοχεύει το post…) από τι ίδιο: Λ. Δρούλια: ΕΝΔΥΜΑΤΟΛΟΓΙΚΕ! ΜΕΤΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ (1999), αλιεύω (passim) (…) Η ποικιλία αυτή των ενδυμάτων φανερώνει τη γεωγραφική, αλλά και την κοινωνική προέλευση των αντιπροσώπων του λαού (…) Ο ενδυματολογικός αυτός διαχωρισμός αντικατοπτρίζει την ελληνική ιδεολογική πραγματικότητα της εποχής. Πραγματικότητα την οποία γρήγορα αντιλαμβάνεται ο Γάλλος πρέσβης Thouvenel λίγα χρόνια αργότερα, στα 1847, και διατυπώνει εύστοχα σε μια φράση. Με βάση το ενδυματολογικό κριτήριο θα μιλήσει για δύο αντίπαλα στρατόπεδα : «το ένα με ευρωπαϊκή ενδυμασία, στο οποίο ανήκουν έμποροι, δικηγόροι, εφημεριδογράφοι, καθηγητές Πανεπιστημίου, Φαναριώτες, το οποίο εμφορείται από ευρωπαϊκές ιδέες αλλά έχει πολύ περιορισμένη απήχηση και το δεύτερο, της φουστανέλας, το οποίο είναι το ισχυρότερο και στο οποίο ανήκει το παρόν» (…) για να μετατραπεί στη συνέχεια [η φουστανέλα] σε ένδυμα που προσδιόριζε την
ελληνική αποκλειστικά εθνότητα» (…) εύκολα γίνεται κατανοητό πώς η φουστανέλα αναγνωρίστηκε ως η ελληνική εθνική ενδυμασία, που έπαιξε πρωτεύοντα ρόλο στη συγκρότηση και την εξεικόνιση της ελληνικής εθνικής ταυτότητας.(…) Ο Ιωάννης Κωλέτης, πρεσβευτής στο Παρίσι, ο Γεώργιος Μαυροκορδάτος, πρεσβευτής στη Ρώμη, ο Ιωάννης Γεννάδιος στο Λονδίνο, την «οθωνική φουστανέλα» φορούν στις επίσημες εκδηλώσεις (…).
Ως προς τις κλιματικές αλλαγές και την επιβολή της κελεμπίας ή του αρχαιοελληνικού χιτώνα, έχω τις αμφιβολίες μου…
Περισσότερα περί φουστανέλλας δες Ηλίας Πετρόπουλος:
http://www.mediafire.com/?2zm1yxhdwdt
Όσο για το μελλοντικό μας ένδυμα θα είναι σίγουρα προσαρμοσμένο σε ένα θερμότερο κλίμα. Δες ΜΙΤ (όλο και αυξάνεται η προβλεπόμενη αύξηση θερμοκρρασίας)
http://web.mit.edu/newsoffice/2009/roulette-0519.html
Τώρα αν θα είναι αρχαιοελληνικός ή ρωμαϊκός χιτώνας ή αραβική κελεμπία, νομίζω το τελευταίο, για πρακτικούς και οικονομικούς λόγους. Η κελεμπία ράβεται εύκολα και φοριέται εύκολα. Ίσως και για θρησκευτικούς λόγους. Είναι πιθανότερο να ασπαστούμε το ισλάμ παρά να γυρίσουμε στο δωδεκάθεο!
Δημοσίευση σχολίου