Κυριακή 19 Οκτωβρίου 2008
Καταλήψεις χωρίς αιτία #5
Εις επίρρωση των όσων χθες παρουσιάσαμε, το ρεπορτάζ της σημερινής εφ. Καθημερινή:
— Δημοσιογράφος: Πες μου ποια είναι τα αιτήματά σας;
— Μαθητής: Μας έχει χαλάσει το ασανσέρ, δεν δουλεύει.
— Δημοσιογράφος: Πόσοι όροφοι είναι το κτίριο του σχολείου σας;
— Μαθητής: Δύο (!), αλλά δεν είναι μόνο αυτό (σ.σ.: το αίτημα) έχουμε κι άλλα… Θέλουμε οι καθηγητές να μην είναι πάνω από 45 χρόνων.
— Δημοσιογράφος: Μα είναι αίτημα τώρα αυτό;
— Μαθητής: Έχουμε κι άλλα πολλά. Οι τουαλέτες δεν έχουν χαρτί υγείας τις περισσότερες φορές.
— Δημοσιογράφος: Και είναι αυτό αίτημα από τα σημαντικότερα;
— Μαθητής: Κοιτάξτε, θέλουμε βασικά να έχουμε την εμπειρία της κατάληψης. Και αν δεν δοκιμάσουμε, δεν θα ξέρουμε πώς είναι!
Δεν πρόκειται περί αστείου. Σύμφωνα με την εφημερίδα, ο παραπάνω διάλογος είναι πραγματικός – έγινε στην αρχή της εβδομάδος μεταξύ καταληψία μαθητού και τηλεοπτικού δημοσιογράφου, στο πλαίσιο πρωινής εκπομπής, με αφορμή το επαναλαμβανόμενο και φέτος φαινόμενο των καταλήψεων σχολείων. Πρόκειται βεβαίως για συλλεκτικό στιγμιότυπο, δεδομένου πως στη… live επικοινωνία, είθισται οι νεαροί καταληψίες να μηρυκάζουν με σοβαρότητα πανεπιστημιακού διδάκτορος τα γνωστά αιτήματα περί του «άρθρου 16». Πλην, μια δικτυακή βόλτα στις μαθητικές σελίδες του Ιντερνετ αλλάζει άρδην την εικόνα. Εκεί διαπιστώνει κανείς πως το δημοφιλέστερο αίτημα των καταληψιών ανά την Ελλάδα είναι «να φτιάχνουν τις τυρόπιτες τετράγωνες, γιατί τις στρογγυλές δεν ξέρουμε από πού να τις αρχίσουμε»! Κι αν αυτό διατυπώνεται σε άπειρες ιστοσελίδες μεταξύ αστείου και σοβαρού (…) Κι όπως σήμερα το πρωί άκουσα να λέει ο βουλευτής και πρώην υπουργός Θ. Πάγκαλος στην εκπομπή του ΑΝΤ1 ‘’6 με 10 μαζί’’ «ένα χέρι ξύλο (συμβολικά) δε θα τους έβλαπτε». Αμ΄ δε...ποιος τολμά να ...εναντιωθεί στους «δίκαιους» αγώνες των παιδιών (του) για ...πεϊνιρλί με λιγότερο λάδι! Λέτε να δουν και τα σχετικά βίντεο στο You Tube κάποιοι: γονείς, διοίκηση, συνδικαλιστικοί φορείς, πολιτικά κόμματα και πολιτικοί, κοινωνία και να ζητήσουν/πάρουν μέτρα, θέση, νουθετήσουν; Πολύ αμφιβάλλω, περί αγνώστων και πάλι ο λόγος!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου