Δευτέρα 2 Ιουνίου 2008

Μary Lou Jepsen, OLPC και θάρρος

Η Αμερικανίδα Μary Lou Jepsen έγραψε ιστορία στον κόσμο της τεχνολογίας με το πρόγραμμα ''Ένας φορητός υπολογιστής για κάθε παιδί-ΟLPC'' με το σχεδιασμό της πρωτοποριακής χαμηλού κόστους οθόνης του ''laptop των 100$" . Για αυτή τη δουλειά της το περιοδικό «TIME», την επέλεξε ως μία από τις 100 προσωπικότητες στον πλανήτη με τη μεγαλύτερη επιρροή, αν και η ίδια δε θεωρεί το πρόγραμμα OLPC το σημαντικότερο επίτευγμά της. Ο λόγος είναι σοβαρός: «Πιστεύω ότι το δυσκολότερο πράγμα που έχω κάνει στη ζωή μου είναι η ''πλοήγηση'' στον όγκο που είχα στον εγκέφαλο - να τον εντοπίσω, να κάνω τη θεραπεία και να ανασυντάξω τον εαυτό μου, να τα βρω με τη νέα μου προσωπικότητα, αυτή που απέκτησα μετά την εγχείρηση. Επαγγελματικά, το μεγαλύτερο επίτευγμα με τη μεγαλύτερη επιρροή σ’ εμένα την ίδια ήταν το OLPC», λέει και συνεχίζει: «Δοκίμασα ένα εγχείρημα που φάνταζε αδύνατο, επειδή η ζωή μου κρέμεται από μια κλωστή». Η Jepsen εξακολουθεί να εργάζεται για το ''φθηνό laptop'', που που πολλοί προβλέπουν ότι θα αλλάξει το μέλλον του φορητού υπολογιστή και θα αντιστοιχεί στο 50% των πωλήσεων ηλεκτρονικών υπολογιστών σε δύο χρόνια από σήμερα.

Πηγή: http://www.e-tipos.com/content/staticfiles/issues/2008/06/01/010608%2029.pdf

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails